معرفی برندهای باتری یو پی اس

لیست برند های باتری یو پی اس موجود در بازار

دراین مقاله باتری یو پی اس های موجود در بازار باتری را بررسی خواهیم کرد با تو جه به کثرت برندهای باتری یو پی اس در هر مقاله سعی میشود تعداد ۳ برند از باتری های موجود در بازار را معرفی نماییم.

باتری یو پی اس یونیکور UNIKOR کره

این باتری یونیکور ساخت کشور کره بوده و از طول عمر بالایی برخوردار است و با گارانتی تعویض سه ساله توسط باتریسل عرضه میشود.

باتری یوپی اس یونیکور

باتری یو پی اس نارادا:

کمپانی نارادا در چین واقع شده و در زمینه تولید باتری های سیلدلید اسید برای انواع یو پی اس ها را با برند نارادا تولید و عرضه میکند.لیست برند باتری یو پی اس

باتری یو پی اس نارادا” src=”http://batterysell.net/wp-content/uploads/2014/07/NARADA.jpg” alt=”باتری یو پی اس نارادا”>

باتری یو پی اس های تولیدی شرکت نارادا از کیفیت مطلوبی برخوردارند. و به همین دلیل سهم عمده ای از بازار باتری یو پی اس را به خود اختصاص داده است.لیست برند باتری یو پی اس

شرکت باترسیل انواع باتری نارادا را در آمپرازهای مختلف همراه با خدمات پس از فروش با گارانتی معتبر عرضه میکند. گارانتی باتریسل برای باتری نارادا به مدت ۲ سال بصورت گارنتی تعویض میباشد.

باتری یو پی اس لانگ ویتنام:

کمپانی لانگ واقع در ویتنام در زمینه تولید باتری سیلدلید اسید فعالیت دارد و در این خصوص سهم عمده ای از بازار باتری را به  خود اختصاص داده و برند معتبر و شناخته شده ای می باشد. باتری یو پی اس های تولیدی شرکت لانگ برای انوع یو پی اس ها کاربرد دارد و دربازار باتری ایران از فروش خوبی برخوردار است.

باتریسل برند باتری لانگ را با گارانتی ۲ سال تعویض به بازار باتری عرضه میکند و در این مورد بهترین خدمات پس از فروش را ارئه میدهد.

باتری یو پی اس لانگ

باتری یو پی اس kstar

شرکت تولیدی باتری kstar از شرکت های شناخته شده باتری در چین بوده و انواع باتری یو پی اس با برند kstar را تولید و به بازار عرضه میکند. کیفیت باتری های kstar نسبتاً بالا بوده و در نوع خود باتری محبوب و باکیفیتی می باشد. باتوجه به مصرف باتری در ایران و همچینین عرضه باتری های تقلبی با نانم باتری های کره ای، مناسبترین گزینه برای خرید  و تهیه باتری یو پی اس انتخاب برندهای شناخنته شده مانند kstar- long و narada می باشد . چون این برندها در بازار موجود بوده و می توان تهیه کرد اما برندهای نایاب متسفانه بصورت تقلبی به بازار باتری تزریق میشوند و مشکلات بعدی برای خریداران بوجود می اورند.

باتری یو پی اس KSTAR