معرفی باتری یو پی اس Sunnyway

معرفی باتری  Sunnyway

معرفی باتری یو پی اس Sunnyway شرکت Sunnyway Battery از شرکت های معتبر و بزرگ در زمینه تولید باتری یو پی اس است. محصولات این شرکت همه ی استانداردهای زیست محیطی اجباری کشور چین و استانداردهای بین المللی UL، CE و VDS و… دارا می باشد، باتری های این شرکت  در ۸ سری ۲ ولتی تا ۳۶ ولتی و در بیش از ۲۸۰ مدل در رنج های ۰/۵ آمپرساعت تا ۳۰۰۰ آمپرساعت تولید و به بازار جانی باتری عرضه میشود.

علاوه بر دارا بودن استانداردهای فوق الذکر، این شرکت دارای تائیدیه های فنی و کیفی از مراکز بزرگ دولتی، مراکز تحقیق و توسعه و یا دانشگاههای معتبر چین می باشد.معرفی باتری یو پی اس Sunnyway

تحقیق و توسعه در شرکت باتری Sunnyway

بیش از ۴۰ كارشناس ارشد  فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های معتبر، با متوسط بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه باتری  ، در این شرکت مشغول فعالیت بوده كه مقالات علمی و کاربردی بسیاری را در این زمینه منتشر کرده اند.

Sunnyway هر ساله بیش از ۶۵۰/۰۰۰ دلار در بخش تحقیق و توسعه (R&D) هزینه می نماید و با دانشگاه‌های معتبری چون Wuhan،Hearbin ، Huanan و… همکاری مستقیم دارد.

همکاری  مهندسین بخش تحقیق و توسعه با موسسات و دانشگاه‌های بزرگ در زمینه باتری  منجر به تولید و عرضه  متوسط بیش از ۳۰ مدل باتری جدید در هرسال و ثبت بیش از ۱۰ اختراع در ارتباط با تکنولوژی و تکنیک‌های تولید باتری گردیده است.

بازار باتری های سیلد اسید Sunnyway

بازار Sunnyway شامل %۲۰ بازار داخلی و %۸۰ تجارت با ۵۰ کشور دیگر جهان از جمله آمریکا، برزیل، انگلیس، ایتالیا، اسپانیا، آلمان، سوئد، هلند، ایران، كره، تایلند، آفریقای جنوبی و… می‌باشد. در لیست مشتریان،  شرکتهایی همچون Amerson، Tyco، Delta، Europa، Steren، SAMSUNG، China mobile، China telecom، China unicom، راه‌آهن چین و… به چشم می خورند.

متوسط تولیدات سالیانه شرکت sunnyway بالغ بر بیش از ۱۸ میلیون باتری در ۴ سال گذشته بوده که در صنایع مختلف مورد نیاز از جمله یو پی اس، سیستم های سولار (انرژی خورشیدی)، برق اضطراری، هشداردهنده ها و سیستم های حفاظتی و….به کار رفته است.

كنترل كیفیت باتری در شرکت Sunnyway

مقوله کنترل کیفیت در Sunnyway آنچنان مهم است که :

  1. بیش از ۱۱۸ نفر از پرسنل شرکت در این بخش مشغول به فعالیت هستند.
  2. این بخش مجهز به بیش از ۲۵ دستگاه از  دقیق ترین و جدید ترین مجموعه ماشین‌های تست و آنالیز تجهیزات است.
  3. گواهینامه های  ISO9001:2000 ، TUV (1999)، VDS، CE و UL اخذ گردیده است.
  4. در هر مرحله  از تولید بخش اختصاصی کنترل کیفیت  مستقر گردیده است.
  5. مركز آموزش كیفیت برای آموزش ماهیانه پرسنل وجود دارد.
  6. و….